Inbound callcenter gebruiken

Wat is een inbound callcenter?

Een inbound callcenter is een klantenservice en supportafdeling die de inkomende oproepen van jouw bestaande klanten en potentiële klanten aanneemt. Daarnaast kunnen wij ook jouw e-mails, sms of whatsapp berichten, of webchat aannemen. Onze professionele medewerkers kunnen je ondersteunen bij de vele dagelijkse inkomende telefoontjes en berichten! Als medewerker van een inbound callcenter heb je te maken met twee soorten klanten namelijk bestaande of nieuwe klanten. Nieuwe klanten bellen naar het callcenter omdat ze op zoek zijn naar informatie over het bedrijf of over een dienst van jouw bedrijf, vaak leiden deze gesprekken naar een verkoop! Bestaande klanten bellen naar het callcenter omdat ze klant zijn bij jouw bedrijf en bijvoorbeeld vragen hebben over een product of dienst die zij bij jou hebben afgenomen. Het voordeel voor een inbound callcenter medewerker is dat de klant jou belt in plaats van dat jij de klant belt, dit zorgt voor een fijne samenwerking voor beide partijen.

Waarom gebruik maken van een inbound callcenter?

Waarom zou jij als bedrijf gebruik maken van een inbound callcenter? Onze medewerkers kunnen jou ondersteunen of ontlasten van telefoontjes of berichten waar jij zelf geen tijd voor hebt. Misschien ervaar je het zelf dagelijks, tijd te kort en geen tijd voor de kernactiviteiten van je bedrijf. Wil je jouw eigen drukke werkdag te ontlasten dan kun je gebruik maken van onze diensten. Zo heb jij meer tijd om je te concentreren op de kernactiviteiten van je organisatie! Op deze manier bespaar je kosten en creëer je een rustigere werkomgeving voor jezelf en je collega’s!

Waarom klantenservice en support uitbesteden?

Als bedrijf zijnde maak je de afweging wat ga en wil ik met de uitbesteding bereiken en zijn de kosten die ik maak het waard? Je klantenservice en support uit handen geven is niet niets dat beseffen deze bedrijven zich ook. Op deze afdeling kun jij als bedrijf het verschil maken met de concurrentie! Met een inbound callcenter kun jij het verschil ook echt verwezenlijken! Samen zoeken we naar de beste strategie om jou klanten op de beste manier te woord te staan. Onderstaand zullen wij toelichten waarom te kiezen voor een inbound callcenter:

  • Jij kunt je als bedrijf focussen op de kernactiviteiten van je organisatie. Doordat je je kunt concentreren op wat belangrijk is kun je kosten besparen door geen tijd te verliezen aan wat niet nodig is.
  • De medewerker(s) die jouw klantenservice en support gaat verzorgen weet alle ins en outs van jouw organisatie, je krijgt een echte professional die weten wat ze doen.
  • Medewerkers van Crossover zijn altijd up to date van de nieuwste trends en ontwikkelingen, dit zorgt ervoor dat gesprekken soepel maar ook goed verlopen. De eerste indruk voor jou bestaande maar ook potentiële nieuwe klant is natuurlijk van groot belang!
  • We streven voortdurend naar efficiëntie en slimheid met als doel optimaal sturen naar maximaal resultaat.

Nog niet overtuigd?

Ben je nog niet overtuigd? Neem contact op met een callcenter. Via deze contactpagina kun je jouw gegevens achterlaten, hierna wordt er contact met je opgezocht. Samen met jou kijken ze naar de beste strategie voor jou bedrijf, samen streven naar maximaal resultaat!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *